luni, 11 iulie 2011

For you, my precious!

...and for all the visits I'll pay you at Cluj <3
[a se tine cont ca m-am straduit sa scriu in engleza, desi se observa in mod evident el español din Yahoo! Messenger-ul meu :)) ]

Maria's Yahoo! Messenger status: painting :)


Mostrar mensajes recientes (F3)

Cristina: ce faci? :D
Maria: luai o pauza
Cristina: hai sa barfim :D
Maria: hai >:)
Cristina: pe cine? :-?
Maria: ma gandesc

Maria: draci, nu stiu, prea multe optiuni @-)
Cristina: damn it! :))
Cristina: tragem la sorti
Maria: zi o litera
Cristina: facem ca la fazan: eu zic A si tu zici STOP
Cristina: A
Maria: stop
Cristina: P
Cristina: Pana
Maria: panaaaaa
Dana: =))
Cristina: =))))))
Maria: telepatie
Cristina: ai uitat ca tu esti jumatatea mea de creier?
Maria está escribiendo...
Maria: never ;;)
Cristina: :X

4 comentarii:

  1. A se mentiona ca eu am tradus in engleza :)) dar nu stiam pentru ce e.

    Te astept cu bratele deschise.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apai doar nu era sa-ti spun pentru ce e traducerea, no!

    RăspundețiȘtergere
  3. =))) bai vezi dracu ca poate asa o sa vorbesc dupa doua saptamani.

    no vezi ca tu iar ai vorbit cu acceeeent. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ce peste doua saptamani, tu, ca o sa vii de Craciun acasa si eu o sa par o dezechilibrata psihic si fizic pe langa Calmitatea Dumneavoastra :)))

    RăspundețiȘtergere