miercuri, 2 iunie 2010

Furnici


As vrea sa fiu o furnica. Sa vin si sa plec cand vreau. Sa am acces in locuri imposibil de atins si sa vad ceea ce nu ar trebui vazut. Iar cand ma vezi sa te cutremuri, sa mergi pe meduze, sa spargi scrumiera si sa nu ma strivesti de podeaua rece. Sa ma iei in palma ta si sa-mi spui ca ti-am lipsit, apoi sa-mi dai drumul. Sa-ti para rau ca plec, dar sa consideri ca o furnica nu face decat stricaciuni. M-as intoarce de unde am venit si nu m-ar vede nimeni. As lua cu mine doar o bucatica din inima ta si as reveni din cand in cand sa te ciupesc.


Promit sa fiu o furnica tacuta si cuminte. Promiti sa nu cumperi insecticid?

2 comentarii:

  1. eu pot sa-ti promit soarele si luna furnicilor si sa-ti lipesc oricate aripi vrei tu... dar uneori, n-are nicio importanta.

    Genial scris, ba >:D<

    PS: furnicile deschid uneori o fascinatie bolnava <3

    RăspundețiȘtergere