marți, 15 iunie 2010

Se numeste Sorority Life...

... si ne-a imbolnavit! Nu exista remediu :))
Daca nu esti diva ca si noi, nu vei intelege!
& guess what? Chiar nu-mi pasa :))




Cristina .: fata eu primesc niste bani da habar n am de unde
Autumn ~: unde?
Cristina .: pe SL
Autumn ~: aii un job?
Cristina .: am 1800 asa din senin
Cristina .: am dar nu de la job
Autumn ~: atunci, probabil incearca niste fraiere sa te bata
Cristina .: e posibil :))
Autumn ~: apropo de asta, tre sa mai bat niste fraiere
Cristina .: =))
Cristina .: zi tu ca nu e criminal jocu asta :))
Autumn ~: ohhhbada
Autumn ~: mai ales ca alea sunt fraiere reale care isi trag pumni ca te-ai luat de avatarul lor
Autumn ~: te invata numai lucruri bune
Autumn ~: daca esti o pokmoanca de 12 ani cu creierul hormonat usor de spalat intelegi ca e bine sa ai dujmani si sa i bati pana ii bagi in depresie
Cristina .: =))
Autumn ~: ca tre sa ai multe accesorii si multi bani si un sweetheart ca sa nu te bage pe tine dujmanii dujjjjjjjmanii in depresie
Cristina .: =))
Autumn ~: siiiii ca tre sa porti o singura tinuta, sa conduci o singura masina si sa ai un singur iubit in acelasi timp, sa nu uitam
Cristina .: asta e cel mai naspa
Cristina .: UN singur iubit? hai sa fim serioooooosi
Autumn ~: eu am incercat sa-mi fac mai multi, serios, dar nu vrea
Cristina .: nu merge
Cristina .: dar e misto sa-i furi
Autumn ~: macar pe sl daca in rl nu imi iese
Autumn ~: n-am furat pana acum
Cristina .: si cel mai misto e cand am unu destept si ma lasa pt k pleaca la studii si ca amintire imi lasa o masina
Cristina .: eee ia sa incerci
Autumn ~: da?
Autumn ~: ti s-a intamplat?
Autumn ~: iete ce chestie
Cristina .: da
Cristina .: mi-a lasat o masina verde
Cristina .: ca cica sa-mi aminteasca de el
Autumn ~: seth al meu spune ca nu-i mai fura nimeni inima daca stau cu el o data pe zi
Cristina .: de unde.. ma falesc cu masina
Autumn ~: da’ pun pariu ca asa le spune la toate
Cristina .: asa m-a vraijt si dante
Cristina .: da macar imi lua ciocolata si ruj
Autumn ~: daaa
Cristina .: si flori mi-a luat unu da nu mai stiu care
Autumn ~: im such a sucker in rl dar macar sunt o puicuta buna pe care o cheama abby in sl
Cristina .: rl =))
Autumn ~: real life
Autumn ~: :D
Cristina .: am inteles
Cristina .: ma amuza
Cristina .: daca ii spui asta lu &@^@ ne spurca
Autumn ~: asta era si intentia
Cristina .: macar am un aparat foto roz care functioneaza
Autumn ~: &@^@ incepe sa vorbeasca de orcii lui din wow
Cristina .: daca in rl e negru si nu mai merge
Cristina .: :-L
Autumn ~: eu am trei
Cristina .: eeee eu am 5
Cristina .: :>
Autumn ~: eh, treci pe la @^&$^@ te rezolva si in sl
Autumn ~: :D
Cristina .: dar acolo in lista apare decat unu
Cristina .: corect
Cristina .: :))
Autumn ~: auzi, hai sa postam asta pe facebook
Autumn ~: :D
Cristina .: hai
Cristina .: da cum?
Cristina .: fata hai sa ne trimitem si cartele de metrou
Cristina .: ca o sa avem nevoie de ele
Autumn ~: sure
Autumn ~: stai putin
Autumn ~: ok, not working
Autumn ~: o pune fiecare pe blog
Autumn ~: si apoi linkuim de pe facebook
Cristina .: okay



Evident ca vei gasi asta si aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu