miercuri, 5 mai 2010

Ca taranu' la oras...

29 mai 2009
Ieri avusei parte de o plecare fulger in mareata capitala, impreuna cu pretena Pinky, pan’ la IDM de urgenta si inapoi. Toate bune si frumoase, shoppingul s-a dovedit un bun antidepresiv, pentru ca, da, desi era 29, eram down cum nu se poate. Shopping fulger, am gasit repede o rochita si o pereche de “izmene” pentru Pinkish dude si am luat-o la goana ca sa ajungem in timp util sa prindem microbuzul de 6.

Ca taranu’ la oras, cu ochii prin toate partile, Pink zareste un tip bun.

“Asta-i metroul?”

“Cred ca da.”

si ne-am urcat.

Ma uit in spate cu un comentariu acid pe buze la adresa doamnei blonde cu radacini negre, misto, ghiul de aur si sprancene desenate cu dermatograf – aparitie absolut sinistra, care m-a infiorat pana la oase – cand, observ ca Pinkish dude nu mai e in spatele meu. Soc! Dau sa ies. “Atentie, se inchid usile” imi spune cucoana cu voce de 89 89. O vad intr-un final pe Pink la capatul celalalt al vagonului. Ma indrept spre ea cu un baston virtual in mana si cu un comentariu parinetsc *cough* acuzator *cough* dar inainte sa apuc sa imi vars acidul Pink imi sopteste in ureche. “Fata, ce tip bun!”

pufnesc in ras.

Vocea antrenata si insinuanta ma anunta calm. “Urmeaza statia … Crangasi”

- Fata, am gresit metrou’!

- Fata, ce tip buuun!


Am citit prima data aici si m-am distrat copios! La un an de zile inca mai rad cu lacrimi si febra musculara la dreptii abdominali [sorry, viitor student :D]
Sigur ca nu se putea sa nu fac si eu parte din actiune :))

4 comentarii:

  1. asta k vb in metrou mi sa intamplat si mie:))

    un antibiotic?: " nu mai te uita si comenta dupa baieti in metrou"

    consecinta:"ori vei nimeri intr-un metrou gresit;ori vei uita sa cobori unde trebuie "

    :))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Roxana doctorito, antibioticul ala de mi-l oferi dumneata imi provoaca alergie :)) deci va trebui sa renunt la el... cat despre consecinta, imi asum raspunderea sa gresesc metroul sau sa cobor prin cine stie ce grote ale bucurestiului daca tipul imi bucura retina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. cat despre consecinta minunata, te voi trimite in pantecul matern in 3 secunde daca ma faci si pe mine sa gresesc metroul.

    mersi pentru reclama >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @homeforakumu you're welcome!
    punem pariu ca daca e vreun pletos nu numai ca nu ma trimiti la origini, dar te si urci cu el in trenul ALA?! :>

    RăspundețiȘtergere