miercuri, 12 mai 2010

INEVITABIL

Titlul unei melodii pe care am piratat-o de curand si care nu are absolut nicio legatura cu ceea ce urmeaza mai jos, dar inspira :)) Sa-mi fie cu iertat ca nu am dat 12 verzisori s-o cumpar. Promit ca la prima pensie o voi face! Asta daca pana atunci guvernul si mister president n-o sa ajunga la concluzia ca mai bine pensionarilor li se dau cornuri cu lapte in loc de bani.



Dupa ce m-am chinuit o gramada timp sa scriu o amarata de compunere la engleza si am facut un efort supra omenesc sa ma ridic din pat in conditiile lunare in care ma aflu, ajung intr-un final la scoala si ce-mi vad ochii? Toata clasa mea pleaca! - inevitabil - Unde mai pui ca ma intalnesc si cu una dintre colegele mele "preferate"...



Cu toata durerea mea de la mijloc in jos si cu starea de greata m-am plimbat prin oras, cautandu-mi rochie pentru banchet. Ei bine, n-am gasit nimic. - inevitabil - Norocul meu este ca mai e o luna pana la minunatul chef de final de clasa a 12a si imi ramane timp sa o gasesc pe za one!



Si colac peste pupaza, ma asez in parc pe o banca. Langa mine 2 babe care vorbeau despre ... vibratoare? Nu! Despre vietile celorlalti? Nu! Vorbeau despre cavouri, domn'le! Ca sa fie din piatra de aia si sa scrie aia si sa faca pe ailalta. Like.. WTF? Inteleg ca asteapta moartea, da' chiar asa sa se gandeasca la cum va arata locul lor de veci? De parca ar mai conta... Oricum tot o apa si-un pamant o sa ajunga, indiferent ca are cavou de aur sau ca are 3 metri de pamant peste.

Un comentariu:

  1. :X asa e lumea inconjuratoare privita din ochii cristinei..

    da...hmm..parca are mai mult farmec...

    da,asta e realitatea in "forma ei nuda"...

    keep up the good work criss:*

    RăspundețiȘtergere