marți, 25 mai 2010

Sol

Chiar daca nu sunt mare fan Buddha si nu citesc in totalitate sutrele lui pe care un bun prieten mi le tot trimite in speranta ca le voi citi si le voi intelege vreodata, astazi am gasit un citat de-al lui intr-un ghid turistic al Chinei.

Actiunile mele imi apartin in exclusivitate. Nu pot evita consecintele actiunilor mele. Actiunile mele reprezinta solul pe care se sprijina fiinta mea.

Nu stiu daca s-o privesc ca pe o incurajare sau exact opusul, dar mi-a placut. M-am gandit la tot ce am facut pana acum si la ce am invatat din actiunile mele. Mi-am dat seama ca solul pe care ma sprijin se ridica treptat si se modeleaza dupa placul meu. Nu stiu cat de bine am actionat in anumite momente, dar important este ca am reusit sa ridic, sa cladesc ceva, nu sa sap adanc in solul pe care ma sprijin.

4 comentarii:

  1. Dumnezeuleeee! O sa ne spele creierii intr-o zi!

    postul si continutul lui intelectual si spiritual o sa ti-l comentez eu live. Nu m-am putut abtine sa nu scriu asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. salut ce mai faci? Rodrigo din Argentina Sunt foarte frumos blog
    ceea ce priveşte
    rodri
    PS: Eu, probabil, nu înţeleg nimic română

    RăspundețiȘtergere
  3. e chiar logic ! :x...suna f bn :>

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rodri te faltan algunos tornillos, cuate! pero igual te quiero!

    a vrut sa spuna ca probabil nu voi intelege nimic pentru a scris cu google translate :))

    RăspundețiȘtergere