marți, 18 mai 2010

Caut...

Caut un prieten care sa-mi spuna mereu adevarul,
care sa nu-mi ascunda defectele,
care sa nu dispretuiasca lacrimile mele.
Un prieten...
A carui prezenta sa aduca bucurie si a carui tacere sa transmita pace,
care sa inspire incredere si amintirea lui sa-mi dea curajul necesar sa merg mai departe.
Un prieten...
Caruia sa-i pot spune: Iarta-ma!
O data, de doua, de trei ori...
Un prieten...
Care sa nu fie nici maestru, nici discipol, dar coleg cu care
sa pot merge catre infinit in orice moment.
Un prieten...
Care in zori de zi sa nu-mi zica "Buna dimineata!"
Dar care sa ma imbratiseze cu inima, cu un zambet amabil.
Un prieten...
Care sa creada in prietenie si care sa traiasca asa cum indrazneala cucereste libertatea.
Prietenia sa fie dulce ca sucul gustos si parfumat dintr-un fruct amar al unui arbore spinos.
Un prieten...
Care sa nu dea sau sa primeasca
Dar sa fie in stare sa imparta!

2 comentarii:

  1. wow..cat de draguts criss :X

    "Prietenia sa fie dulce ca sucul gustos si parfumat dintr-un fruct amar al unui arbore spinos." -partea asta mia placut enorm:X

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca asta ne dorim cu toti dar din pacate putini au norocul sa-l gaseasca.ti-am mai spus ca imi place cum scrii.continua :X

    RăspundețiȘtergere